![]() |
Active Topics Memberlist Calendar Search |
| |
| News | |
| |
|
| Author | Message |
|
nike111shox
Senior Member
Joined: Apr 07 2013 Location: United Kingdom Online Status: Offline Posts: 159 |
![]() Topic: nike free sko nike free_0_629Posted: May 15 2013 at 7:03am |
|
å høre kommandoen for å gå inn i tilstand av varsling nike free sko, men noen å flytte nærmere å utlevere flyktninger raskt i armene sine, å komme opp med noen små bolt trykke myndighetene, gikk til Wright skudd.
Ropte Wright kroppen lys gul nag, trakk fram en kniv, åpne et par stykker fly over bolten, men fortsatt en pil dypt inn i låret. Soldatene endelig reagerer raskt omringet dem, at noen få mennesker slo seg ned på bakken. Føler beinet sprekke av nummenhet nike free tilbud, kriblende følelse snarere enn Wright hjerte forskrekket, skyndte kniv i piler piler med filet ned, kaste en pille inn i munnen hans. "Du blir de sendt snikmordere?" Wright så noen få personer på bakken nike free herre, "Men du etter spesiell opplæring dårlig eller drepe meg." "Bah!" På bakken, en mann løftet hodet og spyttet en munnfull av spytt i retning av Wright: "Vi er de lokale sivile. Drep deg i disse dager, drepte mine brødre, stod for huset mitt, noen sjeldne Bit voksne ga oss disse våpnene, men dessverre kan ikke drepe deg på flekken denne Gouguan! Men du lever ikke lenge Related articles: |
|
IP Logged |
|
|
||
Forum Jump |
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |
|