Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
News
 PHA Workers Forum :General :News
Message Icon Topic: køb converse online Hvordan kan folk sige et ord Post Reply Post New Topic
Author Message
nikeair618m
Groupie
Groupie

Online Status: Offline
Quote nikeair618m Replybullet Topic: køb converse online Hvordan kan folk sige et ord
    Posted: Mar 15 2013 at 12:34pm
Hvordan kan folk sige et ord isn et ord, medmindre det i ordbogen

Hvis jeg siger noget, og du forstår, hvad jeg mener, jeg ikke bruger et ord? Hvad er et ord? Jeg troede, det var noget, vi taler for at kommunikere en idé eller et koncept. Det er et symbol for noget. Så hvis jeg taler et ord, og du forstår det perfekt, men det er ikke i ordbogen, hvad siger folk, når de siger, det er ikke et ord?

Jeg spørger, fordi jeg fik markeret lavt på et spørgsmål om et ord, der er meget berømt, og berømt brugt i litteratur, i en bog, at alle, der taler engelsk kender, og alligevel, ingen troede, det var et ord! Jeg forstår det ikke. Er det et tilfælde af mennesker simpelthen nægte virkeligheden?

Bare fordi et ord er ikke i en ordbog, betyder ikke, at det plejer vises i en anden. Bare fordi en person har ikke hørt et ord gør ikke ordet mindre gyldig,køb converse online. Hvis kommunikationen er målet, og den person, der helt forstår, hvad du siger, bør du være i stand til at bruge nogen ord. Hvis du ønsker at bruge et ord fra et andet sprog, og vedkommende forstår, hvad du siger det skal være fint. Jeg tror den eneste gang, vi er nødt til at udfordre ægtheden af ​​et ord er, når vi spiller scrabble, men selv da der ordbog skal vi bringe ud til at udfordre et krav.

Ord er tricky ting. De betyder meget mere end ordbøger siger, at de mener. Fecal sagen, poo og s *** alle udpege det samme objekt, og have identiske ordbogsdefinitioner. Men hvis din læge brugte det andet ord til dig, ville du kigge på hende underligt. Hvis du råbe fecal sagen, når du stub din tå, vil du finde det mærkeligt utilfredsstillende.

Når to mennesker taler, der er et sprog, der eksisterer mellem de to af dem og ingen andre steder. Grupper af mennesker danner sub-sprog i deres egen kaldes dialekter. En dialekt behøver ikke at have et separat grammatik fra engelsk, men nogle gør. Men det vil altid have et sæt af ord, som er egnede til samtale mellem sine medlemmer. Brug de forkerte ord, og du markere dig selv som en outsider til gruppen,converse sort.

Når du taler med en lærer, den aftalte dialekt er i ordbogen. L8R) i et papir. Du taler den forkerte dialekt. Måske er det den rigtige dialekt for at tale med en anden, men opgaven implicit en ordre til at tale dialekt, at læreren taler. Du behøver ikke at vide det hver gang, fordi det har været det samme hver gang.

Du var bevidst vage, hvad ordet var, så jeg kan ikke sige, hvorfor netop denne ord var ikke i ordbogen. (Der er ingen ordbog for det engelske sprog, men de fleste ordbøger er enige om en kerne sæt. Hvis ordet får enhver almindelig brug, bør det være i nogle ordbog.

Når det er sagt, nogle mennesker er bare idioter der tror, ​​at eje en ordbog gør dem bedre end andre mennesker.

Uanset hvad, du skal huske, at en skrevet eller talt erklæring er ALTID en samtale mellem to personer. Hvis et ord bærer en anden konnotation end det du havde tænkt dig, det er din manglende forståelse for målgruppen,all stars converse sko, som du taler. Vi alle gør vores bedste for at prøve at forstå hinanden, men en skoleopgave er specielt designet til at lære dig en fælles dialekt, en hvis ord er alle fundet i ordbogen.

Hvad var det ord, du brugte? Sommetider folk bruger noget, der lyder som et ord, men der er faktisk ikke. For eksempel hører jeg folk omkring kontoret gør dette meget med forretningsbetingelser, siger ting som incitament. Du ved sikkert, hvad det betyder, men det er ikke et rigtigt ord. I speach er det mere acceptabelt becase - som du siger - det handler om at få idéen på tværs. Men skriftligt, ville dette ord være helt forkert. En af mine venner siger conversate i stedet for converse. Jeg ved, hvad han mener, men jeg ALTID stikke lidt sjov på ham for at bruge et ikke-ord. Han bruger det så meget, at det er blevet en vane for ham. Han peger ud for mig, at jeg ved, hvad han mener. og det gør jeg, men det er sjovt for mig at plukke på hans konfektionerede ord, så jeg gør.
IP IP Logged
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

This page was generated in 0.203 seconds.