Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Rumor Mill
 PHA Workers Forum :General :Rumor Mill
Message Icon Topic: Soldes Abercrombie France Den Tanabata der ledsage Post Reply Post New Topic
Author Message
sale383shop
Groupie
Groupie

Online Status: Offline
Quote sale383shop Replybullet Topic: Soldes Abercrombie France Den Tanabata der ledsage
    Posted: Feb 27 2013 at 6:52am
Den Tanabata der ledsagede dig
Tanabata, som en person vandre i udlandet, t?nker f?dselsdag moderlandet. Kind of mission og taknemmelighed allerede dannede Zhongxiao dilemma. Engang,Soldes Abercrombie France, jeg m?der dig, Tanabata ingen omkring dig, jeg er over, men den anden ende af computeren. Du r?rte sj?len sk?lvende. To lidt dum er k?rlighed. Du beh?ver ikke lide rygning mand, ville jeg have v?ret r?g af l?berne, for en harmonika. En person til solo stjerne ligger, Canon, og Carlo, b?rn sange. Egen arv med den gribende k?rlighedshistorie. Med dig, hver dag mit hjerte at v?re lykkelige omgivet af varme sollys hele hendes kjole jeg elsker atrieflimren Historien er der altid slutter, vil folk blive afskeden. Ligesom ET efterlod mig ud af min verden. Jeg kiggede p? hans hjerte, finde vej til so, n?r du giver min k?rlighed. Mit hjerte er i udt?mning, vand, for at supplere den n?dvendige energi til at forts?tte med at lede efter dig, vil jeg bruge mine t?rer bliver til blod. Hvis du kan se dig igen den dag, vil jeg stoppe hjertet, blot for at se din sidste, kan de f?ler sig trygge til at sove p? din side, fredeligt forlod denne verden, mit hjerte for dig at v?re med, formalin i bl?d det korrekt forseglet. Fordi der er vores k?rlighed, alle vores minder. Du skal behandle det. Tror du, jeg bedrager dig? S? godt, jeg bruger mit liv for at sone, hjertet til at forlade dig, vil du venligst l?se dem omhyggeligt og med sit blod er ikke kogende, og derefter g? ud i aften, lad ham m?rke din ?nde, du at se p? hans blod koagulation. Jeg kan ikke se, fordi jeg havde forladt, men jeg er overbevist om, at svaret er jeg vil gerne vise dig hjertet. Med dig Jeg har en temperatur, tabet af dig, mit liv er kun et skridt. N?r du tror p? bunden af ??mit hjerte Jeg vil aldrig bedrage dig, lover mig, liggende p? sin side fort?lle det, du tilgive det. Hvis der er et valg, jeg foretr?kker at v?lge Vi har aldrig m?dt hinanden, fortryder ikke at m?de dig, kunne mit hjerte ikke b?re at forlade dig i disse dage. Folk siger ofte, at tiden vil glemme alle minderne. I dag er g?et gennem d?ben af ??tid, har mit hjerte afgjort, er ogs? stabil. Men k?rlighed til dig, og der er ingen tid til at d?kke op. I stedet vokser en knop, p? udkig efter konsollen klar til at sprede denne k?rlighed fr?planter, for at se livet i denne starten af ??efter?rss?sonen, men den kommende vinter, som let v?re hans tidlige d?d, jeg ved du stadig elsker mig at overlade det til Dem, jeg virkelig tror ikke, at den metode, der bruges til at beskytte det, at s?re dine tanker kan kun drejes i en barbermaskine. G? sammen med det,hollister, var jeg med beklagelse med klager, til at g? med smerten. Glade ting at forlade det, vil det blive sendt til dig for mig. Farvel, min k?rlighed. Farvel pige, jeg elsker. God live, god elsker det. Min k?rlighed, forvandlet til en brise, n?r vinden vinden gennem dine ?rer,ghd outlet italia, der er, siger jeg du g?r glip af, jeg var s? tilbageholdende med at forlade, s? husk i dit liv, jeg har set. Vi elskede den tid stille p? det p?g?ldende tidspunkt. K?rlighed vil v?re evigt liv. 

IP IP Logged
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

This page was generated in 0.188 seconds.