![]() |
Active Topics Memberlist Calendar Search |
| |
| Rumor Mill | |
| |
|
| Author | Message |
|
nikeairmax88
Senior Member
Joined: Mar 27 2013 Location: United Kingdom Online Status: Offline Posts: 234 |
![]() Topic: nike free run_6_1042Posted: May 14 2013 at 1:25pm |
|
"
????"?," et rop: "hvordan du gj http://nikefreedameskonorge.com/?r Moment jeg ikke kan huske, Oh, vi opplever n?rsynt kvinne, moronic tanker, Wu Daguan folk lo!" Dekk for munn og ler. ????V?pen brann: "nike free run Xiao Snake nike free dame, ikke glem, men vi hadde en kontrakt, du gir meg jobbe, befalte jeg det manuelle arbeidet av din klubb, klubb, t?r du ikke gj nike free norge?re?" ????Jeg klappet ham p? brystet: ?? ? rope, en liten kvinne livredd Wutai Dong, og du sier kontrakten, men dette" Fra ermet ut av et stykke papir, er det at kontrakten. ????Jeg bevisst satt foran, lese n?ye: "Jeg ?nsker ? feie g?rdsplassen, matlaging og rengj?ring, den m?nedlige 100 Wen l?nn, arbeide for ? gj?re for ? betale av femtiseks unser s?lv s? langt ... Oh, kontrakter skrevet i svart og hvitt over tydelig nike sko, ikke mitt verk inkluderer produksjon av eplemos! " ????Wu bleik ansikt: "Du til slutt hva det betydde, Pen" Han virker veldig sint b?ret bort, og noen ganger glemmer ? kalle den lille damen, direkte l?re bulk, kalt Pen. ????Jeg sa noe Luoqun flammende sitte ned: "Hvis du snakker |
|
IP Logged |
|
|
||
Forum Jump |
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |
|