Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Rumor Mill
 PHA Workers Forum :General :Rumor Mill
Message Icon Topic: ralph lauren shoes Nike Free Men køer før daggry s Post Reply Post New Topic
Author Message
Gainsborough
Senior Member
Senior Member

Online Status: Offline
Quote Gainsborough Replybullet Topic: ralph lauren shoes Nike Free Men køer før daggry s
    Posted: Mar 01 2013 at 7:59pm
gladys house fik en tidlig bus ind til centrum i går , så hun kunne få fat i et godt køb eller to på m \u0026 s før arbejdet påbegyndes. registratoren , 62, der ledes til butikken i newcastle upon tyne , sagde: \" jeg ankom omkring 07:10 og købte en slåbrok , pyjamas og nogle strømpebukser . \"de er alle julegaverne . jeg er skuffet jeg tilbragte £ 100 her i sidste uge , før jeg vidste, at dette salg foregik. \"mange flere i kø udenfor før solopgang,Nike Free Men. ved 10:00 butikken vrimler og ved frokosttid nogle forlader tomhændet efter tusindvis af shoppere havde indbetalt på de 20 procent -off salg. personalet sagde, at de \"ikke har tid til at trække vejret \", og der var et tilsvarende billede på tværs af landet . the m \u0026 s butik i handforth dean ,ralph lauren shoes, cheshire, åbnet 07:00 og blev pakket ved middagstid med en fuld parkeringsplads . housewife valerie torvell , 39, sagde: \" en af mine venner ringede til mig i morges at fortælle mig om de 20 procent off. jeg har købt mad, julegaver , stearinlys og crackere. jeg tilbragte £ 100 \" brian bethell , 64, som var med kone avril , 61, sagde:\" . jeg brugt £ 250 og fik næsten 30 procent rabat vinen. . jeg er yderst tilfreds med tilbuddet \" hos m \u0026 s i birminghams bullring,Nike Free 2012 Kvinder, lærer shelley bamford , 35, fra stratford -upon- avon, sagde : \" jeg har købt tøj , sengelinned, julegaver og legetøj til min børn. \"jeg har brugt omkring £ 500 i dag, så har sparet omkring £ 100 til £ 150 . \"jeg tror, ​​der vil være et buzz omkring i januar salget også , når jeg er mere tilbøjelige til at købe ting for mig selv .\" eileen corkingdale ,Ralph lauren store, 52, fra sutton coldfield, arbejder i forsikring og forventes at blive afskediget i foråret . hun sagde : \"jeg er kommet til marks \u0026 spencer at bruge penge ,Nike Air Max 87, mens jeg stadig har det. jeg arbejdede for et selskab i 23 år , og det er en skam at forlade, men jeg vil ikke lade redundans faze mig,Mens Nike Air Max 97. \" 相关的主题文章:
IP IP Logged
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

This page was generated in 0.219 seconds.