![]() |
Active Topics Memberlist Calendar Search |
| |
| Rumor Mill | |
| |
|
| Author | Message |
|
mk15outlet
Senior Member
Joined: Apr 07 2013 Location: United Kingdom Online Status: Offline Posts: 176 |
![]() Topic: nike free run 11_281Posted: May 16 2013 at 1:08am |
|
av verdighet søke i knelende på bakken.
"Tante, ikke slåss, til slutt hva skjedde?" Motiv trukket Lin Mei. Kapittel VIII Lin Mei kastet til side kost, krøllet seg i leppa, "mer enn tre måneder siden, hjalp jeg denne fyren til å nedbetale en gambling gjeld på to hundre tusen, og nå er han skyldte ham fem hundre tusen mennesker kommer til meg for å hjelpe ham å betale tilbake pengene mine egne dårlig fortapt, hvordan kan det være ekstra penger for å hjelpe ham billige nike free run? dette løst la seg, hvis han ikke betaler, hendene kuttet av, eller for å se om han senere fortsatt tør å gamble. " "En halv million?" Motiv utbrøt. Onkel, tante bare fiskehandlere i vegetabilsk markedet, bør pengene ikke har, som har evnen til å hjelpe Linnan tilbakebetale pengene? Og hun var bare litt postbud konto opp til mindre enn 100.000 nike free dame, kan ikke hjelpe ham ...... "Søster, hjelpe deg meg som sist gang, jeg ber deg nike free run, jeg virkelig ikke satse fremtiden." Linnan gråt. "Men vi kan ikke, men hjelpe ham, ah, hvis han virkelig Related articles: |
|
IP Logged |
|
|
||
Forum Jump |
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |
|