![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Rumor Mill | |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Author | Message |
1air1jordans
Senior Member ![]() Joined: Apr 06 2013 Location: United Kingdom Online Status: Offline Posts: 122 |
![]() ![]() ![]() Posted: May 13 2013 at 1:57pm |
nker over det, kan der v?re et spor af odds! ? "Knogler fra englen snerrede.
????Strange l?beild langsomt wafting fra knoglerne i englen f?drene gud orbital. ????To arktiske sp?gelse flamme mod Dragen fejet v nike free sko?k. ????"Klik, klik p?" lyd til ?ret. Den enorme Drage overraskende frosset ...... ????Den nike free bare grave rundt i nike free runreddet fra Ice, og da nike free runsoul trukket tilbage fra d?dens gab. ????Ingen t?nkt p? i en kort periode, er frosset til babydrage ogs?. ????Ud nike free danmark?ve vores bef?jelser nike free pludselig spille p? et enormt stykke is ... Is er for stor, nike free ild attribut dygtighed, ligesom et lys madlavning, simpelthen ikke har den ringeste effekt! ????"Ubrugelig, fordi denne Shenlong krop er for stor, s? det er til at nyde den behandling du, du er underlagt den arktiske sp nike free?gelse flammespredning, og det er direkte arktiske sp?gelse flamme forseglet fanget!" ????Baby dragon en antydning af soul udsving: "mor og nike free Jeg elsker dig, men jeg er meget s?vnig, meget koldt, s? jeg er n?dt Related articles: |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
||
Forum Jump |
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |